Obecni na spotkaniu: Anna Miśniakiewicz, Konrad Postawa, Jerzy Lech, Tomasz Kapłon, Marek Ferenc.
Marek Ferenc poinformował o otrzymanych plakatach formatu A3 w ilości 300 szt. Do SM Popowice zostaną dostarczone 260 plakatów i będą one powieszone na drzwiach wszystkich klatek schodowych na terenie spółdzielni. Informacja będzie więc dostępna, toteż wręczając komukolwiek z mieszkańców zaproszenie można powołać się dodatkowo na zawartą w tym plakacie informacje. Plakaty mają jeszcze inny ważny element a mianowicie logo SMLW Popowice. To może tworzyć pełne przekonanie o wspólnej inicjatywie i zaangażowaniu Spółdzielni. Jeśli chodzi o organizację wydarzenia w dniu 28 września to te „twarde” elementy są dopięte. Pozostanie przewieź sprzęt do sali św. Eugeniusza i go rozstawić.
Ważnym czynnikiem jest promocja oraz pozyskiwanie beneficjentów bezpośrednich, jakimi są seniorzy. Omówiono działania w publikatorach, prasie, forach, mailowo, na FB i w newsletterach, itp. Jeśli chodzi o zaproszenia dla interesariuszy, skupiono się głównie na developerach, przedstawicielach Gminy i władzach spółdzielni. Członkowie zespołu omówili kwestię wywiadu w radiu RAM
Notatkę sporządzili: M. Ferenc i T. Kapłon