Warsztaty odbędą się w środę 21 listopada 2018 o godzinie 9:30 we Wrocławskim Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3, ul. Legnicka 65. W programie warsztatów przewidziana jest praca w grupach, praca indywidualna, prezentacje, dyskusje, itp. Znajdą się odpowiedzi na następujące pytania:
- Co to jest kampania społeczna?
- Jak zaplanować kampanię społeczną?
- Jak napisać brief reklamowy?
- Jak korzystać z wiedzy świata reklamy?
- Jak wykorzystać kampanię społeczną do budowania marki organizacji?
- Jak korzystać z bezpłatnego czasu antenowego w mediach publicznych?
Warsztat będzie prowadzony przez eksperta branży reklamowej Michała Nowosielskiego, twórcę agencji reklamowej Bigthinkski, 2012-2016 dyrektora kreatywnego w agencji BBDO. Michał Nowosielski jest autorem i współautorem wielu kampanii społecznych. Pracował na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencjach Young & Rubicam Brands, Grupie Ogilvy i Publicis. Z branżą reklamową związany jest od 25 lat.
Wstęp na spotkanie jest bezpłatny jednak ze względu na limit miejsc organizatorzy proszą o zgłoszenie przybycia poprzez formularz zgłoszeniowy: www.watchit.org.pl/formularz2018S
Spotkanie potrwa do godz. 14:00. W przerwie spotkania zapewniony jest poczęstunek (wegetariański). Osoby uczestniczące w spotkaniu, otrzymają materiały informacyjne dotyczące tematyki spotkania. Szczegółowych informacji udziela koordynator programu Krzysztof Alcer: krzysztof.alcer@fise.org.pl